Документація




https://mon.gov.ua/ua/news/zatverdzheno-metodichni-rekomendaciyi-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasivЛист МОН  від  13.07.20

https://drive.google.com/file/d/1DuEdJ31mq4-gyMoszi89TOwfu8q_-PRM/view20р.



Рівневе оцінювання в 3 - 4 класах НУШ

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/vidpovidi-na-zapitannya-shodo-rivnevogo-ocinyuvannya-uchniv-3-4-klasiv-nush?fbclid=IwAR3DoPSaoqFEamf-AZgZeCjTuXu9YSp_QM3A2RK1nRSdrnW2Nk-OMRLJj-

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 407 від 20 квітня 2018 року

Про затвердження типової
освітньої програми закладів
загальної середньої освіти
І ступеня

На виконання абзацу двадцять другого частини першої статті 64 Закону України "Про освіту", з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити типову освітню програму закладів загальної середньої освіти І ступеня (далі - Типова освітня програма), що додається.

2. Встановити, що при складанні освітніх програм закладів загальної середньої освіти І ступеня на основі Типової освітньої програми, затвердженої цим наказом, вилучення з освітнього процесу предметів інваріантної складової не допускається. Години на їх вивчення можуть зменшуватися не більше ніж удвічі порівняно з показниками Типової освітньої програми.

3. Департаментам (управлінням) освіти i науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, директорам закладів загальної середньої освіти забезпечити необхідні умови щодо реалізації Типової освітньої програми.

4. Ввести Типову освітню програму в дію з 2018/2019 навчального року для 2-4 класів закладів загальної середньої освіти.

5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 10 червня 2011 року № 572 “Про Типові навчальні плани початкової школи“.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр                     Л. М. Гриневич

   http://archive.softbi.info/rfiles/vokrda.kuprda.gov.ua/docs/2020/19521_List_MON_N19430_vid_11_08_2020.pdf

Я досліджую світ ІІ семестр

п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

112

 

Матем

 

113

 

Цінності. Мрія

 

114

 

Технології. Виготовлення скарбнички.

 

115

 

Які бувають цінності?

 

116

 

Що об’єднує родину?

 

117

 

Мова

 

118

 

Мова

 

 

 

 

 

119

 

Матем.

 

120

 

Про що нам розповідають нам пам’ятники природи

 

121

 

Техн. Виготовлення годівнички

 

122

 

Сім чудес  стародавнього світу

 

123

 

Сім чудес сучасного світу.

 

124

 

Мова

 

125

 

Мова

 

 

 

 

 

126

 

Матем.

 

127

 

Про що нам розповідають нам пам’ятники природи і культури?

 

128

 

Технології. Виготовлення годівнички.

 

129

 

Чи можуть зникнути цінності природи?

 

130

 

Що я ціную в людях?

 

131

 

Мова.

 

132

 

Мова.

 

 

 

 

 

133

 

Матем.

 

134

 

Яку цінність можу створити я?

 

135

 

Техн. Аплікація «Котик».

 

136

 

Перевір себе

 

137

 

Хочу – можу – треба.

 

138

 

Мова.

 

139

 

Мова.

 

 

 

 

 

140

 

Матем.

 

141

 

Які бажання бувають у людей?

 

142

 

Техн. Пластилін. Папуга.

 

143

 

Як бажання може вплинути на здоровꞌя?

 

144

 

Що може обмежувати бажання?

 

145

 

Мова.

 

146

 

Мова.

 

 

 

 

 

147

 

Матем.

 

148

 

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться

 

149

 

Техн. Аплікація з тканини.

 

150

 

Що потрібно щоб здійснювати бажання?

 

151

 

Як бажання можуть об’єднувати спільноту?

 

152

 

Мова.

 

153

 

Мова.

 

 

 

 

 

154

 

Матем.

 

155

 

Як бажання можуть об’єднувати спільноту?

«Важливе та дрібниці»

 

156

 

Техн. Меблі з коробок з-під сірників

 

157

 

Чому слід дотримуватись обіцянок?

 

158

 

Перевір себе.

 

159

 

Мова.

 

160

 

Мова.

 

 

 

 

 

161

 

Матем.

 

162

 

Ідеї, винаходи, відкриття.

 

163

 

Техн. Робота з пластиліном. Перша квітка весни.

 

164

 

Як знаходити власні ідеї?

 

165

 

Як втілювати ідеї в життя?

 

166

 

Мова

 

167

 

Мова

 

 

 

 

 

168

 

Матем.

 

169

 

Хто вони – винахідники?

 

170

 

Техн. Виготовлення одягу.

 

171

 

Як винаходи змінюють життя людей?

 

172

 

Як винаходи змінюють життя людей? «Про вівсяне печиво»

 

173

 

Мова.

 

174

 

Мова.

 

 

 

 

 

175

 

Матем.

 

176

 

Як винаходи допомагають у навчанні?

 

177

 

Техн. Упаковка для печива з паперу.

 

178

 

Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?

 

179

 

Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?

 

180

 

Мова.

 

181

 

Мова.

 

 

 

 

 

182

 

Матем.

 

183

 

Перевір себе.

 

184

 

Техн. Яскравий квітник.

 

185

 

Рух і час.

 

186

 

Що може рухатись?

 

187

 

Мова.

 

188

 

Мова.

 

 

 

 

 

189

 

Матем.

 

190

 

 Як мандрують птахи?

 

191

 

Техн.  Маска птахів з картону.

 

192

 

Перелітні птахи

 

193

 

Перелітні птахи рідного краю

 

194

 

Мова

 

195

 

Мова

 

 

 

 

 

196

 

Матем

 

197

 

 Навіщо люди подорожують?

 

198

 

Технол. Писанка з паперу.

 

199

 

Куди люди їдуть у подорож?

 

200

 

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

 

201

 

Мова.

 

202

 

Мова.

 

 

 

 

 

203

 

Матем.

 

204

 

Що непідвладне часові?

 

205

 

Техн. Годинник.

 

206

 

Як планувати свій час?

 

207

 

Як рухова активність впливає на здоров’я?

 

208

 

Мова.

 

209

 

Мова.

 

 

 

 

 

210

 

Матем.

 

211

 

Перевір себе

 

213

 

Техн. Паперові скульптури

 

214

 

Все пов’язане з усім.

 

215

 

Як зі мною змінюється світ?

 

216

 

Мова.

 

217

 

Мова.

 

 

 

 

 

218

 

Матем.

 

219

 

 Що означає бути дорослим?

 

220

 

Техн. Ліплення. Тигр

 

221

 

Чому добрі вчинки важливі?

 

222

 

Чи може одна людина змінити весь світ?

 

223

 

Мова.

 

224

 

Мова.

 

 

 

 

 

225

 

Матем.

 

226

 

Чому важливо піклуватись про своє здоров′я?

 

227

 

Техн. Прикраси для інтер’єру.

 

228

 

Як я можу вплинути на своє здоровꞌя?

 

229

 

Як я можу вплинути на своє здоров′я?

 

230

 

Мова.

 

231

 

Мова.

 

 

 

 

 

232

 

Матем.

 

233

 

Повторення. Зміни

 

234

 

Техн.

 

235

 

Факти і здогадки. Територія.

 

236

 

Спільнота. Цінності.

 

237

 

Мова.

 

238

 

Мова.

 

 

 

 

 

239

 

Матем.

 

240

 

Хочу – можу –треба.

 

241

 

Техн.

 

242

 

Ідеї – винаходи – відкриття.

 

243

 

  Рух і час.  Все пов’язане з усім.

 

244

 

Мова

 

245

 

Мова

 

 

 


Мистецтво
(  2 год на тиждень за підручником Л.М.Масол)
І семестр
П/п
Тема уроку
Дата
1.
Перший раз у перший клас. Звуки: шумові ч музичні с. 4 -5 . Роз. Н.Май «Мій Букварик»

2.
Перший раз у перший клас. Матеріали та інструменти. Лінії. Малювання шкільного дзвоника. С. 6 -7.

3.
 Властивості музичних звуків(тривалість).  Скрипковий ключ. Сл. «Котику , сіренький». С.8 – 9. Поспівка «»Ми дружній і веселий клас». Пісня Н.Май «Мій Букварик»

4.
Мої друзі. Лінії: пряма, ламана, хвиляста. Подарунок другові. С. 10 -11

5.
 Властивості музичних звуків(висота) . Музичні інструменти.  Пісня Н.Май «Мій Букварик»

6.
Моє довкілля. Контур. Намалюю їжачка. Ст. 14 – 15.

7.
Властивості музичних звуків (гучність). Укр. Нар. Пісня «Два півника».

8.
Світ навколо тебе. Малювання пальчиком і пензлем комах на квітучій галявині (гуаш). Ст. 18 -19

9.
Настрій у музичному творі. Сл. «Киця-кицюня». Укр. Нар. Пісня «Два півника».

10.
Настрій у мистецьких творах. «Святковий феєрверк» (гуаш). Ст. 22 -23.

11.
Настрій у музичному творі. Музичні мініатюри про звірят. Укр. Нар. Пісня «Два півника».

12.
Форми. Мал. Диво-машини, використовуючи різні форми. Ст. 20-26

13.
Сл. Н. Кукловської  «Урожайна» .Слух. укр.. нар. Танець «козачок»

14.
Осінній ярмарок. Малювання фруктів. Ст. 30 -31.

15.
Настрій у музичному творі.  Роз. сл. Н. Кукловської  «Урожайна»

16.
Зображення героїв із мультфільмів. Ст.  34 -35.

17.
Пісня, куплет (заспів, приспів). Сл. Н. Кукловської  «Урожайна»

18.
Кольори:основні та похідні. Палітра. Способи утворення похідних кольорів. Зображення природи (роздмухуючи) Ст. 38 -39.

19.
Ритм. Слухання «Звуки природи». Роз. Н. Май «Кап-кап-кап».

20.
Ознайомлення із кольорами веселки. Створення мал.. веселки. Ст. 42 - 43

21.
Танець, темп. Слухання укр.. нар. Танець «Гопак». Роз. «Сніжиночки».

22.
Кольори: теплі і холодні.  Композ. «Крижана оселя зими».

23.
Ритм. Інструментальний супровід. Ритмічні вправи. «Сніжиночки».

24.
Зимові ритми. Зображення сніжинок. Ст. 50 -51.

25.
Руханка. Н Рубальська «Пісня сніговиків». Виконання вивчених пісень.

26.
Кольори:світлі і темні. «Сніговичок». Ст. 54 -55

27.
Зимові свята. Роз. «Щедрівка».

28.
Малювання пальчиками ялинки (гуаш). Ст. 58 -59.

29.
Радійте! Свято йде!. «Щедрівка».

30.
Малювання різдвяної листівки. Ст. 62 -63.

31.
Узагальнення і систематизація знань учнів . Виконання вивчених музичних творів.

32.
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.






Українська мова
( за підручником І.О. Большакова, М.С. Пристінська)
І семестр ( 5 годин на тиждень)
п/п
Тема
Дата

Добуквенний період

1.
Я вивчаю українську мову. Письмове приладдя. Орієнтування на сторінці зошита. С. 4

2.
Усне і писемне мовлення. Постава під час письма. С. 5

3.
Слова – назви предметів. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Письмо вертикальної лінії. С. 6

4.
Слова – назви дій. Підготовчі вправи. С. 7

5.
Слово і речення. Підготовчі вправи. С.8

7.
Поняття про мовні і немовні звуки. Підготовчі вправи.


                                       Буквенний період

8.
Поняття про букви. Підготовчі вправи. 

9.
Звук [ а]. Буква Аа. Друкування букв Аа.

10.
Звук[о]. Буква Оо. Текст. Тема тексту. Друкування букв.

11.
Звук [м]. Буква Мм. Текст . Тема тексту. Друкування букв.

12.
Звук [м]. Буква Мм. Текст . Тема тексту. Друкування букв.
Робота з дитячою книжкою.
_____________________________________________________

13.
Звук [л],[л']. Букви Лл. Друкування букв.

14.
Звук [л],[л']. Букви Лл. Друкування букв, складів.

15.
Звук [у]. Букви Уу. Друкування букв, складів.

16.
Звук [у]. Букви Уу. Друкування букв, складів. Текст передбачення.

17.
Звук [н], [н']. Букви Нн. Друкування букв, складів.

18.
Звук [н], [н']. Букви Нн. Друкування букв, складів. Факти і думки.

19.
Звук [с], [с']. Букви Сс. Друкування букв, складів.

20.
Звук [с], [с']. Букви Сс. Друкування букв, складів. Заголовок.

21.
Звуки. Голосні та приголосні. Друкування букв, складів, слів.

22.
Склад. Поділ слова на склади. Друкування букв, складів, слів.
УРЗМ______________________________________________________

23.
Звук [к]. Букви Кк. Друкування букв, складів, слів.

24.
Звук [к]. Букви Кк. Заголовок. Друкування букв, складів, слів.

25.
Наголос . Друкування букв, складів, слів.

26.
Звуковий склад слова. Друкування букв, складів, слів, речень.

27.
Звук [и]. Букви Ии. Друкування букв, складів, слів, речень.

28.
Звук [и]. Букви Ии. Друкування букв, складів, слів, речень. Театрилізуємо

29.
Звук [р], [р']. Букви Рр. Друкування букв, складів, слів, речень

30.
Звук [р], [р']. Букви Рр. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей.

32.
Звук [б], Букви Бб. Друкування букв, складів, слів, речень.
Робота з дитячою книжкою___________________________________

33.
Звук [б], Букви Бб. Послідовність подій. 
Друкування букв, складів, слів, речень.

34.
Звук [в]. Букви Вв. Друкування букв, складів, слів, речень.

35.
Звук [в]. Букви Вв. Друкування букв, складів, слів, речень.

36.
Звуки [д],[д']. Букви Дд. Друкування букв, складів, слів, речень.

37.
Звуки [д],[д']. Букви Дд.  Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень.

38.
Звук [і]. Букви Іі. Тверді та м’які приголосні. Звуки. Друкування букв, складів, слів, речень.

39.
Звук [і]. Букви Іі. Тверді та м’які приголосні. Звуки. Друкування букв, складів, слів, речень.

40.
Звук [п]. Букви Пп. Друкування букв, складів, слів, речень.

41.
Звук [п]. Букви Пп. Тверді і пом’якшені приголосні. Друкування букв, складів, слів, речень
УРЗМ___________________________________________________

42.
Звуки [т],[т']. Букви Тт.  Друкування букв, складів, слів, речень.

43.
Звуки [т],[т']. Букви Тт. Тверді і пом’якшені приголосні. Досліджуємо медіа. Друкування букв, складів, слів, речень.

44.
Звук [г]. Букви Гг. Друкування букв, складів, слів, речень.

45.
Звук [г]. Букви Гг. Тверді і пом’якшені приголосні.  Друкування букв, складів, слів, речень.

46.
Звук [г]. Букви Гг. Друкування букв, складів, слів, речень.

47.
Звук [е]. Букви Ее. Тверді і пом’якшені приголосні.  Друкування букв, складів, слів, речень.

48.
Звук [е]. Букви Ее. Друкування букв, складів, слів, речень.


49.
Звуки [з],[з']. Букви Зз.  Друкування букв, складів, слів, речень .

50.
Звуки [з],[з']. Букви Зз.  Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень

51.
Звук [ж]. Букви Жж. Друкування букв, складів, слів, речень

52.
Звук [ж]. Букви Жж. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень
Робота з дитячою книжкою ___________________________________

53.
Звук [ш]. Букви Шш.  Скоромовка. Друкування букв, складів, слів, речень

54.
Звук [ш]. Букви Шш. Вірш. Рима. Друкування букв, складів, слів, речень.

55.
Звук [х]. Букви Хх.  Друкування букв, складів, слів, речень

56.
Звук [х]. Букви Хх. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень

57.
Звук [й]. Букви Йй.  Друкування букв, складів, слів, речень

58.
Звук [й]. Букви Йй.  Слова – назви ознак. Друкування букв, складів, слів, речень

59.
Звук [ч]. Букви Чч.  Друкування букв, складів, слів, речень

60.
Звук [ч]. Букви Чч.  Вірш. Прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень

61.
Звук [шч]. Букви Щщ.  Друкування букв, складів, слів, речень

62.
Звук [шч]. Букви Щщ.  Вірш, прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень
УРЗМ ___________________________________

63.
Букви Яя, позначення звуків [йа]. Друкування  складів, слів, речень

64.
Букви Яя, позначення звуку  [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування  складів, слів, речень

65.
Букви Юю, позначення звуку  [йу] . Друкування  складів, слів, речень

66.
Букви Юю, позначення звуків  [йу] та пом’якшення попереднього приголосного. Послідовність подій. Друкування  складів, слів, речень

67.
Букви Єє, позначення звуку  [йе] . Друкування  складів, слів, речень

68.
Букви Єє , позначення звуку  [йе] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування  складів, слів, речень

69.
Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Друкування  складів, слів, речень.

70.
Букви Її, позначення звуків [йі]. Друкування  складів, слів, речень

71.
Звуки [ц],[ц']. Букви Цц.  Передбачення.  Друкування букв, складів, слів, речень.

72.
Звуки [ц],[ц']. Букви Цц.  Театрилізуємо.  Друкування букв, складів, слів, речень.
Робота з дитячою  книжкою  ________________________________

73.
Звук [ф]. Букви Фф.  Друкування букв, складів, слів, речень


Звук [ф]. Букви Фф.  Текст. Головна думка.  Друкування букв, складів, слів, речень

74.
Новий рік на поріг

75.
Алфавіт.





******************************************************************************************************

п/п
Зміст

1.
Фізичні вправи  та їх вплив на фізичний розвиток (формування правильної постави).
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи.Різновиди ходьби і бігу. “Човниковий” біг 4 х 9 м; Рухлива гра «Гуси»

2.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу. “Човниковий” біг 4 х 9 м; Рухлива гра «Гуси»

3.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу. “Човниковий” біг 4 х 9 м; Рухлива гра «Гуси»

4.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу.  Біг до 30 м з високого старту.
 Рухлива гра


5.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу.  Біг до 30 м з високого старту.
Рухлива гра


6.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу.  Біг до 30 м з високого старту.
Рухлива гра



7.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби і бігу.  Біг до 30 м з високого старту.
Рухлива гра


8.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Біг почергово з ходьбою до 1000 м;
Рухлива гра


9.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Біг почергово з ходьбою до 1000 м;
Рухлива гра


10.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м.

11.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. . Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м.

12.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. . Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м.

13.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м


14.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м



15.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м


16.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. метання малого м’яча із-за голови на дальність;


17.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. метання малого м’яча із-за голови на дальність

18.
ОВ . ЗВ. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. метання малого м’яча із-за голови на дальність

19.
ОВ. ЗВ. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках),

20.
ОВ. ЗВ. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках),

21.
ОВ. З В. В з в. м: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей    


22.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках),

23.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках),

24.
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках),

25.
ОВ.,ЗР. Стрибки у довжину:
 з місця поштовхом однієї та двох ніг;
Рухлива гра


26.
ОВ.,ЗР. Стрибки у довжину:
 з місця поштовхом однієї та двох ніг Рухлива гра

27.
ОВ.,ЗР. Стрибки у довжину:
 з місця поштовхом однієї та двох ніг Рухлива гра

28.
ОВ.,ЗР.Стрибки у довжину із присіду в присід;. Рухлива гра


29.
ОВ.,ЗР.Стрибки у довжину із присіду в присід;. Рухлива гра



30.
ОВ, ЗРВ. Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Стрибки: на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів . Стрибки через скакалку
РГ

31.
ОВ, ЗРВ.  Стрибки: на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Стрибки через скакалку
Рухлива гра

32.
ОВ, ЗРВ.  Стрибки: по «купинах», вистрибування з присіду; Стрибки через скакалку
Рухлива гра

33.
ОВ, ЗРВ. Стрибки: по «купинах», вистрибування з присіду; Стрибки через скакалку
 Рухлива гра

34.
ОВ,ЗРВ. Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням; різко вигнувшись з висоти 60-80 см
 Рухлива гра

35.
ОВ,ЗРВ. Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням; різко вигнувшись з висоти 60-80 см;
Рухлива гра

36.
ОВ,ЗРВ. Стрибки у висоту: стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами
Рухлива гра

37.
ОВ,ЗРВ. Стрибки у висоту: стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами;  Рухлива гра


38.
ОВ,ЗРВ. Стрибки у висоту: стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра

39.
ОВ,ЗРВ. Стрибки у висоту: стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра

40.
ОВ, ЗРВ. Стрибки у довжину:
 з місця поштовхом однієї та двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід;. Рухлива гра

41.
 ОВ, ЗРВ. Стрибки у довжину:
 з місця поштовхом однієї та двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід;. Рухлива гра

42.
 ОВ, ЗРВ. Стрибки у довжину:
 з місця поштовхом однієї та двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід;. Рухлива гра

43.
ОВ,ЗРВ.  Сіди (кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому стегні);
 Рухлива гра

44.
ОВ, ЗРВ,  Сіди (кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому стегні); упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях);
 Рухлива гра

45.
ОВ, ЗРВ. Упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях); Рухлива гра

46.
ОВ,ЗРВ, Виси ( вис на зігнутих руках, вис стоячи позаду)
Рухлива гра

47.
 ОВ,ЗРВ,  Вис (зависом однією ногою, вис зависом двома ногами).
Рухлива гра

48.
 ОВ,ЗРВ.  Підтягування у висі, у висі лежачи;
Рухлива гра

49.
ОВ, ЗРВ.Танцювальні кроки:
ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід;  

50.
ОВ, ЗРВ.Танцювальні кроки:
ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід;

51.
ОВ, ЗРВ.Танцювальні кроки:
ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід;

52.
ОВ, ЗРВ.Танцювальні кроки переступання, крок польки, танцювальні імпровізаційні вправи;


53.
ОВ, ЗРВ.Танцювальні кроки переступання, крок польки, танцювальні імпровізаційні вправи;



Фізкультура 2 клас ІІ семестр.
(За оновленою програмою)   


98.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Визначення резервних можливостей:
сила- підтягування у висі та у висі лежачи. Рухлива гра.
  



 
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра.


99.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Визначення резервних можливостей
(спритність). Рухлива гра.



100.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Біг 30 м. Рухлива гра.



101.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Визначення резервних можливостей (швидкісносилових якостей). Рухлива гра.




102.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Рухлива гра.



103.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи.  . Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Рухлива гра.
Рухлива гра




104.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. . Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Рухлива гра.




105.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Рухлива гра Підсумковий урок.



54.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по г/л.  у положенні лежачи та в упорі присівши. Рухлива гра



55.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по похилій г/л під кутом 45 у положенні лежачи та в упорі присівши. Рухлива гра


56
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по похилій г/л під кутом 45 у положенні лежачи та в упорі присівши. Рухлива гра

57.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по г/л. Рухлива гра

58.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по г/с вгору і вниз. Рухлива гра.

59.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу Лазіння по г/с вгору і вниз. Рухлива гра.

60.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Лазіння по г/с вгору і вниз. Рухлива гра.

61.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Лазіння по г/с вгору і вниз. Рухлива гра.

62.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Перелізання через перешкоду висотою 100см. Рухлива гра.

63.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Перелізання через перешкоду висотою 100см. Рухлива гра.

64.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Перелізання через перешкоду висотою 100см. Рухлива гра.

65.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Перелізання через перешкоду висотою 100см. Рухлива гра.

66.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Рухлива гра.

67.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Елементи акробатики: перекати в групуванні. Рухлива гра

68.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Елементи акробатики: перекид вперед. Рухлива гра

69.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Елементи акробатики: перекид вперед. Рухлива гра

70.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи.  Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими ногами. Рухлива гра.

71.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи.  Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими ногами. Рухлива гра.

72.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Елементи акробатики: стійка на лопатках із прямими ногами. Рухлива гра.

73.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Елементи акробатики: стійка на лопатках із прямими  ногами. Рухлива гра.

74.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку сили: кидки м’яча із-за голови із різних положень. Рухлива гра.

75.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку сили: кидки м’яча із-за голови із різних положень. Рухлива гра.

76.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку сили: кидки м’яча із-за голови із різних положень. Рухлива гра.

77.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку сили: стрибки через перешкоди. Рухлива гра.

78.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку сили: Стрибки через перешкоди. Рухлива гра.

79.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку сили: підтягування у висі та у висі лежачи. Рухлива гра.

80.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи.  Вправи для розвитку сили: підтягування у висі та у висі лежачи. Рухлива гра.

81.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи.  Вправи для розвитку гнучкості: махові рухи ногами у бічній та лицьовій площині. Рухлива гра.

82.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи.   Вправи для розвитку гнучкості: махові рухи ногами у бічній та лицьовій площині. Рухлива гра.

83.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку гнучкості: прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. Рухлива гра.

84.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку гнучкості: прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. Рухлива гра.

85.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку гнучкості: прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Рухлива гра.

86.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Визначення резервних можливостей(гнучкість) Рухлива гра. 

87.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку координації: подолання перешкод, «поза лелеки», пересування і підкидання дрібних предметів.  Рухлива гра.

88.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку координації: подолання перешкод, «поза  лелеки», пересування і підкидання дрібних предметів.  Рухлива гра.

89
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку координації: подолання перешкод, «поза  лелеки», пересування і підкидання дрібних предметів.  Рухлива гра.

90.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку координації: подолання перешкод, «поза  лелеки», пересування і підкидання дрібних предметів.  Рухлива гра.

91.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку швидкості:повторний біг 3х10м, біг із прискоренням за сигналом. Рухлива гра.

92.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку швидкості:повторний біг 3х10м, біг із прискоренням за сигналом. Рухлива гра.

93.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку швидкості:повторний біг 3х10м, біг із прискоренням за сигналом. Рухлива гра.

94.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку швидкості:повторний біг 3х10м, біг із прискоренням за сигналом. Рухлива гра.

95.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку швидкості: прискорення з різних вихідних положень, стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.

96.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Вправи для розвитку швидкості: прискорення з різних вихідних положень, стрибки зі скакалкою. Рухлива гра.

97.
Організовуючі вправи, загально розвиваючі вправи. Визначення резервних можливостей (витривалість). Рухлива гра.






Навчання грамоти. Післябукварний період (7годин на тиждень)

п/п
Тема уроку
Дата
1.
Опрацювання тексту «Розмова на книжковій полиці»

2.
Списування і складання речень. Повторення написання букв Л, А, М, Ґ, Г, П, Т, Б, поєднання їх з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення.

3.
Рідна мова – барвінкова. Робота над віршем «Отак у нас -щодня»

4.
Доповнення речень. Повторення написання букв С, Є, О, Ю, X, Ж, У, Ч, поєднання їх з іншими буквами. Навчальний диктант. ^

5.
Опрацювання тексту «Мова нашого народу»

6.
Доповнення речень. Повторення написання букв, поєднання їх з іншими буквами.

7.
Україна – край мій рідний.

8.
Складання речень за малюнками. Повторення написання букв Й, Ш, Ц, Щ, І, І, Н, К, поєднання їх з іншими буквами.

9.
Усміхнися всім навколо. Опрацювання тексту «Сідайте, будь ласка»

10.
Письмо під диктування. Повторення написання букв Р, В, Б, Д 3, Е, Д Ф, поєднання їх з іншими буквами.

11.
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

12.
За добро добром платять. Опрацювання тексту «Як гукнеш, так відгукнеться»

13.
Голосні звуки. Склад. Наголос. Поділ слова на склади.  

14.
Робота над віршами «Квочка», «Принесли весну лелеки»

15.
Приголосні звуки Тверді і м'які приголосні звуки. Розвиток зв'язного мовлення.

16.
Великдень. Робота над віршами «Великодні писанки». «Про писанки»

17.
Буква й та буквосполучення йо. Звуко-буквений аналіз слів.

18.
Яна Яковенко «Про писанки»

19.
Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів. Навчальний диктант.

20.
Моя родина. Опрацювання тексту «Родовідне дерево»

21.
Буква я. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання мовних завдань.

22.
 Опрацювання тексту «Радість»

23.
Буква є. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання мовних завдань. РЗМ

24.
 С. Матвійчук «Де кому жити»

25.
Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання мовних завдань.

26.
 М. Підгірянка «Мій дідусь». Небелиці

27.
 Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Списування і складання речень.

28.
 А. Григорук  «Чарівний ліхтарик». Леся Мовчун «Як очепурили їжачка»

29.
Текст. Заголовок. Списування з друкованого тексту.

30.
Квітами барвистими луг цвіте

31.
Буква щ. Словниковий диктант. Розвиток зв'язного мовлення.

32.
Є. Пермяков  «Для чого потрібні руки?»

33.
Буквосполучення дз, дж.     Звуко-буквений аналіз слів.

34.
Руки малі, та до роботи вдалі

35.
Апостроф. Правило вживання апострофа. Навчальний диктант.

36.
 Веселі пригоди пернатих

37.
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення.  

38.
    Іди, іди дощику

39.
 Слова — назви предметів. РЗМ

40.
  В. Осєєва «До першого дощу»  

41.
Слова — назви ознак предметів.

42.
  С. Шаповалов «Коли скрипалять стрибунці»

43.
Велика буква в іменах і прізвищах людей, у назвах міст, сіл, річок.

44.
   «Наша хмара» О.Кротюк

45.
Слова — назви  дії предметів.

46.
 Що на городі росте?. Вірш Віри Паронової «Сперечались овочі»

47.
Слова  протилежні за значенням РЗМ

48.
  Робота над текстом Г. Мазур «Вигадливе слоненя»

49.
Слова які мають однакове значення.

50.
Робота над дитячою книжкою


51.
   Контрольне списування тексту, поданого друкованим шрифтом  

52.
  Описуємо предмет. Робота над текстом К. Ушинського «Лисичка сестричка»

53.
  Диктант

54.
  Робота над текстом М. М´ястківського «Кому світить сонечко?»

55.
 Робота над текстом Б. Вовка «Любе літечко» .  







Фізична культура
(Укладено за програмою для початкових класів 2016 – 2017 рік)
3 години на тиждень (І семестр)

П\П
Тема уроку
Дата
1.
Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі  народні ігри.

2.
Орг. вправи. Різновиди ходьби. Рухливі  народні ігри.

3.
Орг. вправи. Різновиди ходьби. Рухливі  народні ігри. Визначення вихідних  даних  фізичної підготовленості дітей

4.
Орг. вправи. Різновиди ходьби. Рухливі  народні ігри.  Визначення вихідних  даних  фізичної підготовленості дітей.

5.
Орг. вправи. ЗРВ. Режим дня. Різновиди ходьби. Рухливі  народні ігри

6.
Особиста гігієна. Орг. вправи. ЗРВ. Режим дня. Різновиди ходьби. Рухливі  народні ігри

7.
Особиста гігієна. Орг. вправи. ЗРВ.  Різновиди бігу: з високим піднімання стегна, закиданням гомілок . Біг  з високого старту 30м. Рухливі  народні ігри

8.
Орг. вправи. ЗРВ.  Різновиди бігу: з високим піднімання стегна, закиданням гомілок . Біг  з високого старту 30м. Рухливі  ігри

9.
Орг. Вправи. ЗРВ. Вправи на релаксацію. Вправи для розвитку швидкості. Біг  з високого старту 30м. Рухливі  ігри

10.
Орг. вправи. ЗРВ. Вправи на релаксацію. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку. Біг  з високого старту 30м. Рухливі  ігри

11.
Орг. вправи. ЗРВ. Вправи на релаксацію. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухливі  ігри

12.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухливі ігри.

13.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухливі ігри.

14.
Орг. вправи. ЗРВ. Вправи на релаксацію. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400м.  Рухливі ігри.

15.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи.  Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400м.  Рухливі ігри.

16.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, на двох ногах із поворотами. Рухливі ігри

17.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Стрибки із просуванням вперед, назад. Рухливі ігри.

18.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки із просуванням у присіді правим і лівим боком.. Рухливі ігри.

19.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухливі ігри.

20.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові стрибкові вправи. Чергування ходьби та бігу до 1000м. . Рухливі  ігри

21.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Бігові стрибкові вправи. Чергування ходьби та бігу до 1000м. . Рухливі  ігри

22.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Загально-розвиваючі вправи з м’ячем. Вправи з  великим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча). Рухливі  ігри

23.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи.  Вправи з  великим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча). Рухливі  ігри

24.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи.  Вправи з  великим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча). Рухливі  ігри

25.
Орг. Вправи. ЗРВ. Бігові вправи. Передавання м’яча (з рук в руки в колі, колоні, шерензі, праворуч, ліворуч). Рухливі  ігри


 26.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.    . Стрибки зі скакалкою. Рухл. гра.       

27.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.     Стрибки зі скакалкою. Рухл. гра.       

  28.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.       Стрибки у висоту і в глибину.  Рухл. гра.       

29.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.     Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту і в глибину. Рухл. гра.       

30.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Стрибки у висоту і в глибину. Рухл. гра.

31.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Стрибки у висоту і в глибину.  Рухл. гра.

32.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту і в глибину.  Рухл. гра.

33.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту і в глибину.  Стрибки у довжину з місця. Рухл. гра.

34.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.    Метання малого м’яча.  Стрибки у довжину з місця. Рухл. гра.

35..
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.      Стрибки у довжину з місця. Метання малого м’яча.  Рухл. гра.  

      36.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.      Стрибки у довжину з місця. Метання малого м’яча.   Рухл. гра.

37.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.   Стрибки у довжину з місця. Метання малого м’яча.   Рухл. гра.

38.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.      Стрибки у довжину з місця. Метання малого м’яча.   Рухл. гра.

39.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу .  Метання малого м’яча.   Танцювальні кроки (приставний крок). Рухл. гра

40.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи з великим м’ячем. Танцювальні кроки (приставний крок). Рухл. гра

41.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи з великим м’ячем. Танцювальні кроки (приставний крок). Рухл. гра

42.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи з великим м’ячем. Танцювальні кроки (приставний крок). Рухл. гра

43.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи з великим м’ячем. Танцювальні кроки (приставний крок). Рухл. гра

44.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи з великим м’ячем. Танцювальні кроки (танцювальні імпровізаційні вправи). Рухл. гра

45.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи з великим м’ячем. Танцювальні кроки (танцювальні імпровізаційні вправи). Рухл. гра


3 години на тиждень (ІІ семестр)

п/п
Тема уроку

Дата
1.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Гімнастика. Вправи для розвитку сили. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра.

2.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра.

3.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра.

4.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра.

5.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра.

6.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили.  Застрибування і зістрибування на г\л. Рухлива гра.

7.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили.  Застрибування і зістрибування на г\л. Рухлива гра.

8.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили.  Застрибування і зістрибування на г\л.Рухлива гра.

9.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Гімнастика. Вправи для розвитку сили.  Застрибування і зістрибування на г\л.Рухлива гра.

10.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили.  Застрибування і зістрибування на г\л. Рухлива гра.

11.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Вправи для розвитку сили. Лазіння по гімнастичній лаві. Застрибування і зістрибування на г\л. Рухлива гра.

12.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.  Різновиди ходьби та бігу. Перелазіння через перешкоду , висотою 80 см. Рухл. гра.    

13.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.  . Перелазіння через перешкоду , висотою 80 см. Рухл. гра.       .

14.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.  . Перелазіння через перешкоду , висотою 80 см. Рухл. гра.      

15.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.  . Перелазіння через перешкоду , висотою 80 см. Рухл. гра.      

16.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.  . Перелазіння через перешкоду , висотою 80 см. Зіскок з г\л прогнувшись. Рухл. гра.      

17.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.  . Перелазіння через перешкоду , висотою 80 см. Зіскок з г\л прогнувшись. Рухл. гра.        

18.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.   Зіскок з г\л прогнувшись.  . Рухл. гра.       

19.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.   Різновиди ходьби та бігу.  Зіскок з г\л прогнувшись.  . Рухл. гра.       


п/п
Тема уроку
Дата
20.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Вправи з малим м’ячем: тримання, підкидання правою і лівою рукою.Рухл. гра.

21.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Вправи з малим м’ячем: тримання, підкидання правою і лівою рукою. Рухл. гра.

22.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Вправи з малим м’ячем: тримання, підкидання правою і лівою рукою. Рухл. гра.

23.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Метання малого м’яча.  Рухл. гра.

24.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами.       Метання малого м’яча.  Рухл. гра.

25.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .      Метання малого м’яча із-за голови.  Рухл. гра.

26.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .   Метання малого м’яча із-за голови. «Човниковий» біг 4 х 9 Рухл. гра.  

27.
 Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .   Метання малого м’яча із-за голови. «Човниковий» біг 4 х 9 Рухл. гра . Рухл.гра.

28.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ      Метання малого м’яча у вертикальну ціль з відстані 8 – 10 м. Біг на дистанцію 400 м з почерговою ходьбою. Рухл.гра.

29.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . ЗРВ      Метання малого м’яча у вертикальну ціль з відстані 8 – 10 м. Біг на дистанцію 400 м з почерговою ходьбою. Рухл.гра. 

30.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . ЗРВ      Метання малого м’яча у вертикальну ціль з відстані 8 – 10 м.  Рухл.гра .  

31.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ Метання малого м’яча у вертикальну ціль з відстані 8 – 10 м. Біг на дистанцію 400 м з почерговою ходьбою. Рухл. гра  

32.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ   Вправи з  великим м’ячем:  передавання м’яча з рук в руки; перекидання у парах. Рухл. гра.

33.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ  Вправи з  великим м’ячем:  передавання м’яча з рук в руки; перекидання у парах. Рухл. гра  

34.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  . Вправи з великим  м’ячем:  передавання м’яча з рук в руки; перекидання у парах. Рухл. гра.

35.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  . Вправи з великим м’ячем:   ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча. Рухл. гра  

36.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  . Вправи з великим м’ячем:   ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча. Рухл. гра 

37.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  . Вправи з великим м’ячем:   ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча. Рухл. гра 

38.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  . Вправи з великим м’ячем:   ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча. Рухл. гра 

39.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  Вправи з великим м’ячем:    удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухл. гра. 

40.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .   Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Біг 30 м. Рухл. гра. 

41.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Біг 30 м Рухл. гра. 

42.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ . Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Біг 30 м.  Рухл. гра. 

43.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  Вправи для розвитку сили. Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухл. гра. 

44.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ .  Вправи для розвитку сили. Удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу. Рухл. гра. 

45.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку сили. Навчальна гра. Рухлива гра.


46.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Навчальна гра. Рухливі ігри.


47.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Навчальна гра. Рухливі ігри__________________________


48.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ.  Вправи для розвитку швидкості.  Навчальна гра. Рухливі ігри.________________________


49.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ Вправи для розвитку швидкості. . Навчальна гра. Рухливі ігри_________________________




50.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ Вправи для розвитку швидкості.  Біг 30м. Рухливі ігри________________________________



51.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку витривалості. «Човниковий» біг 4х9м. Рухливі ігри____________________




52.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку витривалості. Біг 400м.  Рухливі ігри________________________________




53.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку витривалості. Рухливі ігри_____
_____________________________________




54.
Орг. Впр.. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри___
_____________________________________






Музичне мистецтво
за підручником Лобової 1 клас (І семестр)

п/п
Тема уроку
Дата

Музика – мистецтво звуків

1.
Здрастуй, музико! «Ми - першокласники» Сл. І м. М. Ревенко

2.
Вчимося слухати музику. ! «Ми - першокласники» Сл. І м. М. Ревенко

3.
Щоби правильно співати. «Ми - першокласники» Сл. І м. М. Ревенко

4.
Укр. Нар. Пісня «Ходить гарбуз по городу»

5.
Хто створює музику. Укр. Нар. Пісня «Ходить гарбуз по городу»

6.
Музиканти - чаклуни. Укр. Нар. Пісня «Ходить гарбуз по городу»

7.
Музична стежинка. «Калинова пісня» Сл. М. Сингаївського, м. Верменича В.

8.
Поясни Незнайкові. «Калинова пісня»

9.
Осіння мозаїка. «Калинова пісня»

10.
На музику перетворю. «Рідний край» М. І. Кишка, сл.. П. Голубничого.

11.
Голосно – тихо. «Рідний край» М. І. Кишка, сл.. П. Голубничого

12.
Довгі та короткі звуки . Рідний край» М. І. Кишка, сл.. П. Голубничого

13.
Високо - низько. «Сніжок» .М. Загрудного, сл.. С. Жупанина

14.
Музична хатка . «Сніжок» .М.  Загрудного, сл.. С. Жупанина

15.
Забарвлення звуків. . «Сніжок» .М.  Загрудного, сл.. С. Жупанина

16.
Поясни Незнайкові. «Запросини Діда мороза» м. Верменича, сл.. М. Сингаївського


Музика і ти

17.
Музика і ти. «Запросини Діда мороза» м. Верменича, сл.. М. Сингаївського

18.
Давні друзі наші –пісні, танці, марші. «Запросини Діда мороза»

19.
Раз, два – кроком руш. ‘Козачата» М. М. Ведмедері, сл.. О. Яворської

 20.
Такі різні танці. ‘Козачата» М. М. Ведмедері, сл.. О. Яворської

21.
Царина музики та руху. ‘Козачата» М. М. Ведмедері, сл.. О. Яворської

22.
Залетіли в клас пісні. «Я лисичка»

23.
Співуча, чудова пісенна розмова. «Я лисичка»

24.
Царина музики та слова. «Я лисичка»

25.
Весняні мелодії. «Наша мама» М. В. Іванникова, сл.. О. Фадєєвої.

26.
Поясни Незнайкові. «Наша мама» М. В. Іванникова, сл.. О. Фадєєвої.

27.
Музика нашого краю. «Наша мама» М. В. Іванникова, сл.. О. Фадєєвої.

28.
Дивовижні інструменти. «Наша мама» 

29.
Про барабани і труби. «Вічний вогонь». М. А. Філіпенка, сл.. Д. Чибісова.

30.
Про скрипку та її сім´ю. «Вічний вогонь». М. А. Філіпенка, сл.. Д. Чибісова

31.
Рояль і його друзі. «Вічний вогонь». М. А. Філіпенка, сл.. Д. Чибісова

32.
Інструменти збираються разом. «Вічний вогонь». М. А. Філіпенка, сл.. Д. Чибісова

       33.
Музика завжди навколо. «Вічний вогонь». М. А. Філіпенка, сл.. Д. Чибісова

34.
Поясни Незнайкові.



Навчання грамоти
За підручником Вашуленко М.(7 годин на тиж.)

п/п

Тема уроку

Дата

Добукварний період

1.
Вступ. Ознайомлення з Букварем. Вірш «Батьківщина» Г. Чубач.

2.
Ознайомлення із зошитом для письма., письмовим приладдям. Правила сидіння за партою. Розмальовування малюнків.

3.
Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Складання речень за серією малюнків «Літо»

4.
Положення ручки(олівця). Розфарбовування малюнків.

5.
Побудова речень. Складання речень за серією малюнків «Режим дня школяра»

6.
Розташування зошита під час письма. Виконання графічних вправ

7.
Слухання і розповідь казки. Побудова речень.

8.
Письмо прямих малих ліній у рядку. Розфарбовування малюнків

9.
Логічні вправи за запитаннями хто це? Що це? Побудова речень.

10.
Письмо великих похтлих ліній.

11.
Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Слова протилежні за значенням.

12.
Письмо коротких ліній із заокругленням.

13.
Ознайомлення зі словами, що  означають дії предметів. Робота з дитячою книжкою
«Колобок

14.
Обведення контурних малюнків і їх  розмальовування. РЗМ «Шкільне приладдя»

15.
Розподіл предметів за групами «Свійські тварини – дикі тварини»

16.
Письмо довгих ліній із заокругленням

17.
Поділ слів на склади. Поняття «наголос». Наголошений склад.

18.
Письмо коротких ліній із заокругленням вгорі

19.
Голосні та приголосні звуки їх позначення.

20.
Письмо довгих ліній із заокругленням вгорі

21.
Голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів.

22.
Письмо малих  і великих півовалів

23.
Звуковий аналіз слів. Тверді і м’які приголосні

24.
Написання похилих ліній з петлею унизу

25.
Звуковий аналіз слів. Бесіда на тему «Заняття людей»

26.
Написання похилих ліній з петлею вгорі

27.
Узагальнення знань про голосні та приголосні.   РЗМ Складання речень за серією малюнків.

28.
Закріплення вмінь писати елементи вивчених букв. Робота з дитячою книжкою
«Рукавичка»








Букварний період

29.
Звук [а] ,позначення його буквою «а». Виділення звука в складах і словах

30.
Письмо малої букви а. Написання буквосполучення аа

31.
 Виділення звука[ а ]в складах і словах Робота з дитячою книжкою. Казка «Курочка ряба»

32.
Письмо великої букви А.

33.
Звук[ у ],позначення його буквою «у». Виділення звука в складах і словах

34.
Письмо малої букви у. Написання буквосполучення уу

35.
Закріплення вивченої букви. Звуковий аналіз слів.

36.
Письмо великої букви У.

37.
Звук[  о],позначення його буквою «о». Виділення звука в складах і словах

38.
Письмо малої букви  о. Написання буквосполучення оо

39.
Закріплення вивченої букви. Звуковий аналіз слів.

40.
Письмо великої букви О.

41.
Звук[  И],позначення його буквою «И». Виділення звука в складах і словах

42.
Письмо малої букви  и. Написання буквосполучення ии РЗМ «Ліс»  .

43.
Звук[  м],позначення його буквою «ем». Виділення звука в складах і словах. Читання складів з вивченою буквою.

44.
Письмо малої букви м. Написання складів з вивченою буквою.

45.
Читання і доповнення речень. Робота з дитячою книжкою «Колосок»

46.
Письмо великої букви М. Написання складів з вивченою буквою. РЗМ «Мешканці лісу»

47.
Звук[  і],позначення його буквою «і».  Читання складів з вивченою буквою.

48
Письмо малої букви і. Написання складів з вивченою буквою.

49.
Читання і доповнення речень.

50.
Письмо великої букви І. Написання складів з вивченою буквою.

51.
Звук[  н],позначення його буквою «ен».  Читання складів з вивченою буквою

52.
Письмо малої букви н. Написання складів і слів  з вивченою буквою

53.
Читання слів, речень  і доповнення текстів.

54.
Письмо великої букви Н. Написання складів і слів з вивченою буквою.

55.
Звук[  л],позначення його буквою «ел».  Читання складів з вивченою буквою

56.
Письмо малої букви л. Написання складів і слів  з вивченою буквою

57.
Читання слів, речень  і доповнення текстів.

58.
Письмо великої букви Л. Написання складів і слів з вивченою буквою

59.
Інтонаційне читання речень, тексту. Робота з дитячою книжкою «Дідова й бабина дочка»

60.
Списування з друкованого тексту. РЗМ «Мешканці водойми»

59.
Звук[  в],позначення його буквою «ве».  Читання  з вивченою буквою

59.
Закріплення вивченої букви. Читання тексту.

60.
Письмо малої букви в. Написання складів і слів  з вивченою буквою

61.
Інтонаційне читання речень, тексту.

62.
Письмо великої букви В. Написання складів і слів з вивченою буквою

63.
Звук[  с]  ,  [  с´]    ,позначення його буквою «ес».  Читання складів і слів з вивченою буквою

64.
Письмо малої букви с. Написання складів і слів  з вивченою буквою

65.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Мама і сини», « У лісі»

66.
Письмо великої букви С. Написання слів і речень з вивченою буквою

67.
Звук[  к]  ,  [  к´]    ,позначення його буквою «ка».  Читання складів і слів з вивченою буквою

68.
Письмо малої букви к. Написання складів і слів  з вивченою буквою

69.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Калина».

70.
Письмо великої букви К.  Списування з підручника.

71.
Звук[  р]  ,  [  р´]    ,позначення його буквою «ер».  Читання складів і слів з вивченою буквою

72.
Письмо малої букви р . Написання складів і слів  з вивченою буквою. Списування з друкованого тексту.

73.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Ранок коло річки».

74.
Письмо великої букви Р.  Списування з друкованого тексту. РЗМ

75.
Звук[  п]  ,  [  п´]    ,позначення його буквою «пе».   Робота над дитячою книжкою «Кривенька качечка»

76.
Письмо малої букви п . Написання складів і слів  з вивченою буквою. Списування з друкованого тексту.

77.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Сливи».

78.
Письмо великої букви П.  Списування з друкованого тексту.

79.
Звук[  т]  ,  [  т´]    ,позначення його буквою «те».  Читання складів і слів з вивченою буквою

80.
Письмо малої букви т . Написання складів і слів  з вивченою буквою. Списування з друкованого тексту.

81.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Котик і Півник».

82.
Письмо великої букви Т.  Списування з друкованого тексту. Письмо слів під диктовку.

83.
Звук[  е],позначення його буквою «е». Робота над текстом «Веселі іменини».

84.
Письмо малої букви е . Списування з друкованого тексту.

85.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Село Веселе».

86.
Письмо великої букви Е.  Списування з друкованого тексту

87.
Звук[  д]  ,  [  д´]    ,позначення його буквою «де».  Читання складів і слів з вивченою буквою

88.
Письмо малої букви д .  Списування з друкованого тексту.  

89.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Парк на пустирі». Робота над дитячою книгою «Лисичка –кума»

90.
Письмо великої букви Д.  Списування з друкованого тексту. РЗМ «Зимуючі птахи»

91.
Звук[  з]  ,  [  з´]    ,позначення його буквою «зе».  Читання тексту «Весела зима».

92.
Письмо малої букви з .  Списування з друкованого тексту.

93.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Ранок на озері».

94.
Письмо великої букви З.  Списування з друкованого тексту. Письмо слів під диктовку.

95.
Буква «м’який знак». Робота над текстом «Дарунок лісуі».

96.
Написання букви «м’який знак».

97.
Звук[  б]  ,  [  б´]    ,позначення його буквою «бе».  Читання тексту «Великі друзі».

98.
Письмо малої букви б .  Списування з друкованого тексту.

99.
Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Білки». Робота над скоромовкою

10
Письмо великої букви Б.  Списування з друкованого тексту.

101.
Звук[  г]  ,  [  г´]    ,позначення його буквою «ге».   

102.
Письмо малої букви г .  Списування з друкованого тексту.

103.
Робота над дитячою книжкою

104.
Письмо великої букви Г .  Списування з друкованого тексту.

105.
Звук[  г]      ,позначення його буквою «ге».  Робота над скоромовкою. Робота над дитячою книгою «Солом’яний бичок»

106.
Письмо малої букви г .  Списування з друкованого тексту. РЗМ «Зимові розваги»

106.
 Закріплення вивченої букви. Робота над текстом «Гурток «Умілі руки». 

107.
Письмо великої букви Г .  Списування з друкованого тексту.

108.
Звук[  ч]  ,  [  ч´]    ,позначення його буквою «ча».  Робота над скоромовкою

109.
Письмо малої букви ч.  Списування з друкованого тексту

110.
Опрацювання тексту «На полонині». Робота над загадками.

111.
Письмо великої букви Ч .  Списування з друкованого тексту

112.
Звук[  Й]      ,позначення його буквою «ій», (йот). 

113.
Письмо малої букви й.  Списування з друкованого тексту

114.
Опрацювання тексту «Пасіка». Читання в ролях.

115.
Письмо великої букви Й.   Письмо під диктовку.

116.
Звук[  х]     ,позначення його буквою «ха».  Робота над загадками.

117.
Письмо малої букви х.  Списування з друкованого тексту

118.
Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота над загадками.

119.
Письмо великої букви Х.   Письмо під диктовку.

120.
Звук[  я]      ,позначення його буквою «я» .

121.
Письмо малої букви я.  Списування з друкованого тексту

122.
Опрацювання тексту «Ялта». Робота над дитячою книгою «Івасик-Телесик»

123.
Письмо великої букви Я.   Письмо під диктовку. РЗМ «Зимуючі звірі»

124.
Звук[  ж]     ,позначення його буквою «же».  Робота над віршами.

125.
Письмо малої букви ж.  Списування з друкованого тексту

126.
Робота над казкою «Лисичка і Журавель».

127.
Письмо великої букви Ж.   Письмо під диктовку.

128.
Звук[  ш]     ,позначення його буквою «ша».  Робота над текстом «Хороша гра.













 Характеристика
про рівень розвитку та результати оволодіння
компонентами навчальної діяльності
учня 1-го класу ___________________________________________ П.І.Б. 
1. Дата народження __________________.
2. Стан здоров’я (група):  основна, підготовча, спеціальна.
3. Потребує занять з логопедом:  так, ні.
4. Ставлення до навчання:  позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне.
5. Особливості психічної адаптації:  виражена, повна, помірна, початкова, відсутня.
6. Загальний рівень готовності до подальшого навчання:  мотиваційний, інтелектуальний, фізичний, особистісний.
7. Увага:  довільна, мимовільна.
8. Пам’ять:  короткочасна, довготривала.
9. Мислення:  наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне.
10. Інтереси до діяльності:  розумової, практичної, художньої.
11. Темп роботи:  швидкий, середній, повільний.
12. Якість роботи:  хороша, задовільна, незадовільна.
13. Реакція на зовнішні подразники:  швидка, урівноважена, повільна.
14. Реакція на зміну видів діяльності:  швидка, помірна, повільна.
15. Ставлення до речей:  бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.
16. Ставлення до людей:  альтруїст, егоїст, урівноважений.
17. Рівень самооцінки:  завищена, об’єктивна, занижена.
18. Ставлення до навчання:  відповідальне, безвідповідальне.
19. Типові випадки відхилень у поведінці: _____________________________.
20. Позиція в колективі:  лідер (формальний, неформальний), популярний, малопопулярний, ізольований, відторгнутий.
21. Рівень вихованості:  високий, середній, низький.
22. Рівень навчальних досягнень з:
      мовлення:  високий, достатній, середній,початковий;
      читання:  високий, достатній, середній,початковий;
      письма:  високий, достатній, середній, початковий;
      математики:  високий, достатній, середній, початковий;
     

Висновок:   програму  першого  класу  засвоїв.
  
___ травня 20___ р.                       
                                         Директор школи  _____________ П.І.Б.             

                                         Класний керівник  _____________ П.І.Б.  


Самоаналіз

Підопригора Л.А.
Вчитель початкових класів Якимівської загальноосвітньої школи  I –III ступенів.
Освіта – середня спеціальна, 9 розряд.
Стаж роботи  -  24 роки
Програма, за якою працюю –
Програма для середньої загальноосвітньої школи
1 – 4    класи.
Видавництво «Початкова школа»
Київ  - 2006
Проблема над якою працюю – використання інтерактивних технологій на уроках у початкових класах; формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості.
Моя мета – це формування морально-духовної  життєво-компетентної особистості, яка успішно само реалізується  в суспільство як громадянин, сім'янин і професіонал, а також формування системи цінностей і якостей  особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенціальних можливостей та здібностей учнів.
       Для  досягнення  цієї мети я запроваджую у своїй практиці нові педагогічні технології, спрямовані на всебічний розвиток дитини: 
       Виховую у своїх вихованців інтелектуальну активність ,допитливість, уміння проникнути в сутність інформації, а  не задовольнятися поверховими знаннями. Бути  компетентними, уміти дискутувати, бути уважними до протилежних думок, вчитись поважати думку інших, оцінювати інші шляхи вирішення проблеми, незалежно мислити, не боятися мати свою думку, а також критично оцінювання думку інших .
       Головна моя  роль, як педагога, полягає в тому, щоб навчити учнів самостійно аналізувати інформацію, навчати бачити прорахунки у висловлюваннях однокласників, аргументувати свою думку, вміти відстоювати або переглядати її в разі необхідності, вишукувати оптимальні рішення.
       Я, в даному випадку, виступаю носієм моральних цінностей, спрямовую навчальний процес, заохочую школярів до висловлення особистої думки, вироблення у них критичного погляду на самих себе.
   Розвиваю вміння доказово відстоювати свої думки і погляди, їхнє  прагнення своєю розумовою та фізичною працею щось довести, утвердити, відстояти, а також спостерігати, досліджувати.
      У свої роботі використовую інтерактивні технології.
       Інтерактивне навчання  – діалогове навчання, в ході якого здійснюю взаємодію вчителя і учня. Створюю комфортні умови навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам процес навчання. Намагаюся створити максимальні умови для дітей і їхньої самореалізації.
      Застосування таких методів вимагає від мене старанної підготовки. Таке навчання сприяє атмосфері співпраці, дає можливість мені стати справжнім лідером дитячого колективу. Вони дають змогу забезпечити глибину вивчення змісту.
      Метод проектів використовую уже протягом чотирьох  років. Минулого року проводили інформаційний, середньої тривалості  проект  між класами -  „Будова рослин”.   Також був проведений проект «Друзі наші менші». Діти власноручно виготовили брошуру  «Загадки про тварин», створили альбом «Брати наші менші» та презентацію «Мій домашній улюбленець»
      Разом із дітьми працюємо над довготривалими проектами : «Сад матері» та «Прикрасимо рідну школу»
      На уроках використовую дидактичний матеріал та різні ігри. Улюблені ігри класу -  це  «Кореспондент», Мікрофон»,. Також діти із  задоволенням приймають участь у різних тренінгах, які я використовую на уроках основ здоров'я, трудового навчання, фізичної культури.    



  Памۥятка
Як не стати об’єктом злочинних зазіхань.
·       Увечері по можливості не ходіть поодинці. Коли все-таки треба пізно повертатися, зателефонуйте рідним чи знайомим, щоб вони зустріли вас.
·        Уникайте безлюдних, неосвітлених місць.
·        Коли на вас напали, голосно кличте на допомогу.
·       Сідаючи підۥїхати з невідомим не показуйте водію, що у вас у гаманці значна сума грошей.
·       Не давайте хуліганам спровокувати себе. Уникайте зневажливих висловлювань на їх адресу. Залишайтеся спокійним, об’єктивним та виваженим.
·       Для самооборони користуйтеся засобами, що містять речовини, які подразнюють очі та дихальні шляхи, але пам’ятайте, що застосовувати їх треба з урахуванням вітру і лише у великих приміщеннях.

                    Навчіть дітей безпеки
Не забувайте, відправляючи дітей на вулицю, чи залишаючи їх самих удома, нагадати їм про елементарні заходи безпеки, що уберегтися від злочину і самим не вчинити щось протиправне.
·        Не давайте дітям великі суми грошей, золоті речі.
·        Завжди цікавтеся з ким дружить ваша дитина, де проводить вільний час, особливо вечорами.

                                Дітям слід:
·        завжди говорити, куди вони йдуть;
·        вчасно приходити додому і ніколи не затримуватися на вулицях самим;
·        уміти за зовнішністю відрізнити тих людей, у яких можуть бути злі наміри, нікуди не йти з незнайомцями;
·        не сідати у чужу машину, навіть для того, щоб указати дорогу;
·        не приймати подарунки без дозволу батьків;
·        голосно кричати і, якщо є можливість утікати, коли хтось має намір застосувати силу;
·        розповідати батькам навіть про те, у чому соромно зізнатись


Телефон довіри(0522) 24-73-47. УМВС України в Кіровоградській області.

  







Немає коментарів:

Дописати коментар