Тема. « Про здоров’я
дбаємо – ЗДОРОВИМИ ЗРОСТАЄМО!»
Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту, розвивати фізичні
уміння
та навички, зміцнювати здоров`я; виховувати почуття дружби,
колективізму, взаємовиручки.
1.
Візитка команди.
1. Придумати назву команди
2. Вивчити привітання
Лиш один рецепт на світі
Всім-усім підходить дітям.
Коли спорт полюбиш -
Сильним, спритним будеш.
Всім відомо: це чудово,
Коли кожен з нас здоровий,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
3.
Конкурс « Рибак»
(Накинути
кільце на кеглі).
4. Спортивна вікторина.
1.
Скільки гравців у футбольній команді? (11).
2.
Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
3.
Скільки гравців у баскетбольній команді? (5).
4.
Які ви знаєте фізичні якості?
5.
Скільки білих фігур у шашках?
6.
Який м’яч важчий: футбольний чи волейбольний?
7.
Як часто проводяться Олімпійські ігри?
8.
Назвіть українських
спортсменів
5.
Склади слово.
Кожна команда отримує конверт з літерами. (Хокей, теніс)
6.
Конкурс із
скакалкою
Яка команда більше настрибає ( по 3 учасника від
команди)
7.
Склади пазли.
На швидкість
потрібно скласти пазли і назвати спортсмена.
8.
Конкурс «Обруч»
(
по 3 учасники)
9.
Перенести м′ячик
Уся
команда по черзі переносить на тенісній ракетці м’ячик
10.
“Дружна зарядка”
Розминка під музику в русі.
11.
Підбиття підсумків
Нагородження
переможців
Тема. Вчимося дружно в класі жити.
Мета: формувати навички дружніх стосунків;
визначити якості, які діти поважають
у друзях; вчити цінувати справжню дружбу;розвивати уміння товаришувати;
виховувати уважне,
шанобливе ставлення один до одного;
Обладнання: комп ‘ютер, дерево дружби, листочки – стікери, павутинка,
асоціативний кущ.папір, конверти з розрізаними прислів’ями, свіча,
трамвайчик, станції.
Хід уроку
І. Організація класу.
Повторення правил під час карантину.
ІІ.Ранкова зустріч.
1.
Гра «Якщо ти добрий друг».
Вчитель.
Якщо людина повинна робити те, що я
називаю – плескайте в долоні, а якщо ні – зберігайте тишу.
·
Що вимагаєш від друга, насамперед
вимагай від себе.
·
Вмієш добре щось робити, то навчи
іншого.
·
Обманювати, сваритися, хвалитися.
·
Допомагати друзям у біді.
·
Насміхатися з чужого горя.
·
Ображати інших.
·
Бути терплячим, вихованим, стриманим.
·
Поважати тих, з ким дружиш.
·
Давати порожні обіцянки, не дотримувати
слова.
·
Думати не лише про себе, а й про інших.
·
До усіх чіплятися, грати нечесно,
дражнитися.
·
Радіти за успіхи товаришів.
·
Відповідати за кожен свій вчинок.
2.
Вчитель
Казка
– У
одній казковій країні жив собі хлопчик. У нього було все: комп’ютер,
книжки, телевізор, іграшки, солодощі…
Зранку до вечора він
міг робити все, що заманеться. Але хлопчик зовсім не радів. Навпаки, –
сумував.
А чому? Бо в тому царстві,
він був один.
Уявіть, що кожний із вас залишився
самотнім на Землі, навколо лише
природа.
Чи добре бути одному?
Чому?
Людина може по-справжньому
відчувати, пізнавати, оцінювати себе тільки спілкуючись з іншими людьми. Разом
можна бігати досхочу, сміятися, розповідати свої таємниці,
гратися…
Першого вересня
минулого року ви прийшли до школи, об’єдналися і стали називатися класом
(колективом). За час навчання ви краще пізнали один одного, згуртувалися,
подружилися.
3.
Соня: Пройшли канікул літніх строки,
Та якщо правду Вам сказать: –
Вже нам охота на уроки
У дошки знов відповідать.
Амір: А навкруги друззяк
обличчя,
Так хочеться усіх
обнять
І спогадами поділиться –
Про все на світі розказать!
4. Вчитель: Я
запрошую вас у цікаву подорож до
містечка Дружби. У мандрівку повезе
чарівний трамвайчик.
Мирослава:
Ми їдем, їдем, їдем
У
світлий, дружній край.
Сідай із нами, друже,
У чарівний трамвай.
ІІІ. Повідомлення нових знань.
Вчитель:
За дрімучим лісом, за широким полем, за високою горою знаходиться місто Дружби.
Ось ми й опинилися у ньому. Всі мешканці цього містечка казково ввічливі. Навіть собаки соромляться голосно гавкати, а горобці – не сміють битися.
Люди розмовляють найввічливішими словами
-
А
ви знаєте слова ввічливості?
(
Давайте пригадаємо ( по черзі біля дошки записують слова ввічливості).
Мандруючи цим містечком, ми бачимо щирі
посмішки.
Наша
перша зупинка на вулиці Дружелюбності.
1.Заповнення
тематичної павутинки
– Давайте
заповнимо павутинку «Друг – це той…»
(Кому можна довірити таємниці, з ким приємно спілкуватися,
хто ділиться з вами останнім, підтримає й допоможе, дає добрі поради,
з ким завжди цікаво і весело.)
2. Гра «Дерево дружби»
На листочках –
стікерах учні пишуть імена своїх друзів.
По –черзі виходять до дошки й описують свого товариша,
не називаючи його імені. Діти вгадують того, про кого йдеться. Після чого учень
кріпить свій листочок до паперового дерева.
Висновок: «Дерево міцне корінням, а людина – друзями».
3. Вчитель.
– Багато цікавих завдань нас очікує
на вулиці Взаємодопомоги.
4
.Гра
«Хто швидше?» Складання й осмислення змісту прислів’їв
На партах – конверти з розрізанними на
частини прислів’ями.
·
Хто швидше об’єднає половинки?
·
Людина без друзів, як дерево без
коріння.
·
Дружба – велика сила.
·
Окраса людини – друзі.
·
Поводься з друзями так, як хочеш, щоб
вони поводилися з тобою.
·
Друг пізнається в біді.
·
Не той друг, хто медом маже, а той, що
правду каже.
·
Намагатимемося і ми в нашому житті
керуватися цими золотими правилами народної мудрості.
5. Вчитель:
Давайте від сьогодні стаємо
членами товариства «Дружелюбності» та складемо правила, за якими
житимемо.
.Складання правил співжиття у колективі
(Діти вносять пропозиції і записують на
дошці.)
6.
Вчитель: Рушаємо далі. Наступна зупинка на вулиці Розваг.
Хвилинка відпочинку. Виконання флешмобу.
7.
Вчитель: А ми помандруємо далі і зупинемося на проспекті
Доброти.
Розповідь вчителя з
елементами бесіди
– Що означає слово «добро»?
-
Якими кольорами ви б його зобразили?
– Яких людей ми називаємо добрими?
– Кого із тих людей, з якими ви
зустрічаєтесь щодня, ви можете так назвати?
– Людська доброта. Вона зігріває нас у
важкі хвилини, прикрашає нам життя.
8.
Гра
«Свічечка добра»
Михайлик: Спалахнула свічечка
Ніжним полум’ям.
Підійти погрітися,
Кому холодно.
(Вчитель запалює свічку, яка є символом добра і чистоти. Діти висловлюють
добрі побажання один одному, передаючи цей умовний символ добра).
IV. Підсумок уроку
– А зараз наш чарівний трамвайчик прямує
до кінцевої зупинки. Тож давайте пригадаємо ,де ми побували, що цікавого
дізналися.
1.Інтерактивна вправа «Інтерв’ю»
·
Чого ти сьогодні навчився?
·
Про що ти хотів би дізнатися більше?
·
Які виникли запитання з даної теми?
·
Що б ти порадив людині, яка хоче мати
друзів, але не може їх знайти?
·
Що потрібно зробити, аби вберегти
дружбу?
·
Як ти використовуватимеш те, що вивчив?
Заключне
слово вчителя
– Є різні цінності в житті, але дорожча
за золото, сильніша за бурі, міцніша за сталь – дружба. Будьте тактовні,
ввічливі. Стримуйте свій гнів у будь-яких ситуаціях. Цінуйте
справжню дружбу.
Математика 1 клас НУШ
Тема. ПОРІВНЯННЯ
КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ. СПІВВІДНОШЕННЯ «НА СКІЛЬКИ БІЛЬШЕ (МЕНШЕ)?». РІЗНИЦЕВЕ
ПОРІВНЯННЯ
Мета:
формувати в учнів розуміння різницевого порівняння
чисел. Пояснити
співвідношення «на скільки більше
(менше)?»; закріплювати знання таблиць
додавання і
віднімання ; розвивати математичне мовлення; виховувати
культуру письма, інтерес до навчання.
Обладнання:
конструктор «Лего», картки для усного рахунку числове віяло, кольорові
кружечки, набірне полотно,
Хід уроку
І.
організаційна частина
1.Усний
рахунок.
Вчитель
показує картки з прикладами, діти з лего
викладають результат.
5+4 4+6 5+3 7+2 0+5
9-5 9-5 8-7 6-6 7-5
2. Хвилинка
каліграфічного письма.
Написати рядочок цифри 8
II.
Актуалізація опорних знань
1. Робота з числовим віялом (діти на віялі
показують результат)
— Збільшіть
на 5: 1; 4; 2; 5; 3.
— Зменшіть
на 5: 6; 8; 10; 9; 7.
2.
Математичний диктант
• Запишіть
суму чисел 5 і 2; 6 і 3.
• 7 зменшити
на 3; 10 мінус 2.
• Перший
доданок 4, другий доданок 2. Чому дорівнює сума
ІІІ.
Повідомлення нових знань.
1. Робота з індивідуальним матеріалом.
Гра «Чарівні фігурки»
— Покладіть
6 жовтих кружечків. Покладіть 4 зелених.
— Скільки
«зайвих» жовтих кружечків? Що можна сказати про жовті кружечки? (їх на 2
більше, ніж зелених.)
— Скільки
зелених кружечків бракує, щоб їх стало стільки, скільки жовтих? Тоді, що можна
сказати про зелені кружечки? (їх на 2 менше, ніж жовтих.)
Висновок.
Якщо жовтих кружечків на 2 більше, ніж зелених, тоді зелених — на 2 менше, ніж
жовтих.
— А тепер
складемо задачу про ці кружечки.
Фізкультхвилинка
2. Робота з
набірним полотном
— Виставимо
на набірному полотні 7 жовтих кружечків і 4 зелених. На скільки більше жовтих
кружечків, ніж зелених? (На 3 більше)
— Яку дію
треба виконати, щоб одержати 3? (7 - 4)
Висновок.
Щоб дізнатися, на скільки одне число більше від другого, треба від більшого
числа відняти менше.
— На скільки
менше зелених кружечків, ніж жовтих? (На 3 менше)
— Яку дію
треба виконати, щоб одержати 3? (7 - 4)
Висновок.
Щоб дізнатися, на скільки одне число менше від другого, треба від більшого
числа відняти менше.
3. Робота за
підручником (с. 65)
Робота над
задачею №1 (вчитель читає дітям задачу).
Бесіда за
змістом задачі:
-
про кого
розповідається в задачі?
-
скільки
років Андрійкові?
-
скільки
років його сестричці?
-
про що запитується в задачі?
Вчитель:
визначити «на скільки років старший» - це означає: на скільки більше має років.
Потрібно відняти 8 – 4
Запишіть
задачу у зошит
Робота над
задачею №2
За малюнком
склади задачу.
Бесіда.
-Про що буде
розповідатися в задачі?
- скільки
бананів?
- скільки
ананасів?
- про що
запитується в задачі?
Скласти
нерівності із числами №3
Розв’язати
приклади № 4.
Завдання
№5.
На скільки
сантиметрів жовта смужка довша за зелену?
Накресли
коротшу смужку.
ІY.
Закріплення вивченого матеріалу
1. Гра
«Закінчіть речення»
10 більше
від 4 на ..., бо ... - ... = ...
4 менше від
10 на ..., бо ... - ... = ...
2. Гра «Так
або не так?»
• 5 пальців
на руці. (Так)
• 2 сигнали
у світлофора. (Не так)
• У веселки
6 кольорів. (Не так)
• У тижні —
7 днів. (Так)
• У
трикутника — 4 сторони. (Не так)
3. Кругові
приклади. Самостійна робота
7 +
2
10 -
4
8 - 1
9 +
1
3 +
5
6 - 3
Y. Підсумок уроку. Рефлексія
— Як
дізнатися, на скільки одне число більше за друге?
— Що
сподобалося на уроці?
— У чому ви
зазнали труднощів?
Конец
формы
Математика 1 клас НУШ
Тема. Додавання і віднімання числа 6.
Збільшення числа
Мета: ознайомити учнів з таблицями
додавання і віднімання числа 6;
формувати обчислювальні навички; розвивати мислення ;
виховувати культуру письма.
Обладнання: картки для усного рахунку, цеглинки
«лего»,
числовий промінь, відео фізкультхвилинки.
Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Привітання :
Щоб урок пройшов нормально,
Треба сісти рівно, гарно.
Спитати хочеш, не гукай,
А тільки руку піднімай.
2. Усний рахунок.
Вчитель показує картки з прикладами, діти з лего викладають результат.
5+4 4+3 5+3 5+2 5+5
9-5 5-5 8-5 6-5 7-5
3. Веселі задачі
П'ять маленьких дошкільнят
Стали рівно в один ряд.
Підійшов до них Тарас:
Скільки разом стало нас? (6 + 1)
По дорозі цуцик біг.
Ніс 5 грушок на пиріг.
Одна впала, покотилась.
Скільки грушок залишилось? (5 —
1)
4. Каліграфічна хвилинка
— Запишіть рядочок цифри 6.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Робота над задачами
1) Оля знайшла 8 лисичок і 1 боровичок.
— Поставте запитання так, щоб задачу можна
було розв’язати дією додавання.
2) На гілці сиділо 3 сороки. Одна сорока
полетіла.
— Поставте запитання так, щоб задачу можна
було розв’язати дією віднімання.
3) У вазі лежить 4 яблука, а груш на 1
більше. Скільки у вазі груш?
4) На спортивному майданчику 7 дівчаток, а
хлопчиків — на 1 менше. Скільки хлопчиків на спортивному майданчику?
ІІІ. Повідомлення нових знань
1. Робота за підручником
сторінка 48.
-
Полічи фігури в кожному рядку.
-
Як утворилося число 6.
-
Розгляньте таблицю додавання числа 6.
-
Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (6)
-
Тому таблиця й називається «Додати 6».
-
Розгляньте таблицю віднімання числа
6.
-
Прочитайте кожний приклад.
-
Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 6
-
Яке число віднімали в кожному прикладі? (6)
-
Тому таблиця й називається «Відняти
6».
Завдання 2
-
Розгляньте числовий промінь.
-
Від якого числа летіло сонечко?
-
На якому числі сіло спочатку? потім?
-
Прочитайте приклад. Яка відповідь
прикладу?
-
Скільки всього додали? Як додавали?
-
Скільки всього відняли? Як віднімали?
Завдання 3
Приклади
№2 (самостійно обчислити).
Фізкультхвилинка
Завдання 4
Робота над задачею №3
-
Прочитати два рази задачу
-
Про що розповідається в задачі?
-
Скільки було огірків?
-
Скільки було помідорів?
-
Про що запитується в задачі?
Запишіть задачу у зошит.
Задання 5 Задача №4
Скласти за малюнком задачу, записати
розв’язання у зошит.
Завдання 6
— Як розставити у кімнаті 4 стільці таким
чином, щоб уздовж кожної стіни стояло по 2 стільці? (Поставити їх у кутки
кімнати по 1.)
7.
Задача на кмітливість
На яблуні росло 8 яблук, а на сосні — на 2
яблука менше. Скільки яблук росло на сосні?
Y. Підсумок уроку. Рефлексія
- Прочитайте відповіді таблиць «Додати 6»,
«Відняти 6».
- що ми робили на уроці?
- з
якою таблицею ми ознайомились?
-
що вам найбільше запам’яталося?
-
Що сподобалося?
-
Що не сподобалося?
Тема. Урок позакласного читання.
Робота з дитячою
книжкою. Казка «Ріпка».
Мета: формувати
навички читання; розвивати усне і писемне мовлення;
виховувати інтерес до читання книг.
Обладнання:
цеглинки лего, дитяча книжка, ляльки, муляж ріпки, відео, аудіо
запис фізкультхвилинки.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Мовна розминка
а ) скоромовки;
б) чистомовки.
Рі-рі-рі: Що ти бачиш
угорі?
Рю-рю-рю: Бачу ясную зорю.
Рі-рі-рі: Ще що бачиш угорі?
Ря-ря-ря: Небо синє, як моря.
Вітерець
у лісі:ш - ш –ш
Прилетів жук: ж – ж – ж
Заспівав комарик: з – з – з
Проповз вуж: с – с –с
Подуйте на кульбабку
Цуцик гарчить р – р – р.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Загадки
На городі виростала, сили
набирала,
Непомітно, дуже швидко, великою стала.
Став тут дід усіх гукати та
красуню рвати.
А цю казку, діти, ви встигли
відгадати? («Ріпка»)
Мурка за Жучку, Жучка за внучку,
Внучка за бабу, Баба за діда…
Сховалася чіпко
велика …(Ріпка)
Сьогодні
ми з вами ознайомимося із казкою «Ріпка»
ІІІ. Повідомлення нових знань.
Назвіть головних
героїв казки
1.
Звукова
модель слова
Ріпка, дід, баба, внучка, Жучка, киця,мишка,
2. Робота
з книжкою:
а) ознайомлення з книжкою;
б) слухання казки (аудіо запис)
в) словникова робота
Фізкультхвилина
3.
Робота
із змістом казки.
а) читання ланцюжком;
б) бесіда за змістом (Гра «Мікрофон»)
4.
Інсценізація казки.
5.
Редагуємо.
6.
Вправи
з письма
Допиши речення.
Головні дійові особи казки: …, …, …, …, …, … .
IY. Підсумок уроку.
Бесіда
Мої враження
Тема. Є на світі
моя країна, найчарівніша, як перлина
Мета: створити мікроклімат
для знайомства дітей, формувати поняття учнів про
Батьківщину
як спільний дім українського народу; розвивати почуття
людяності,
патріотизму; виховувати
любов до людей і України.
Обладнання. Карта
України, Державний Герб, Прапор, Гімн України, віночок із
різнокольорових
паперових квітів, хмаринки,
сонечко.
Хід уроку
І. Організаційна чистина
1.Ранкова
зустріч.
Треба дружно
привітатись:
Доброго дня!
Дружно, голосно
сказати:
Доброго дня!
Вправо, вліво
поверніться,
Одне одному
всміхніться.
Ще раз дружно
привітаймось.
Доброго дня!
2. Обмін інформацією
– Яке ж сьогодні число? Місяць?
Рік?
– Чим
сьогоднішній день особливий?
– Я від
щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем!
– Тож
будьмо знайомі. Я – ваша вчителька Людмила
Анатоліївна. А тепер познайомимося з вами.
3. Гра
«Сплети віночок»
– Візьміть
квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ім’я
голосно і чітко.
– Вийдіть
до мене, червоні квіточки, назвіть своє ім’я, прізвище і «вплетіть» квіточку у
наш віночок.
(За
допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у
вигляді віночка).
– Тепер
вийдіть жовті квіточки…
– Ось до
нас виходять сині квіточки…
ІІ. Повідомлення нових знань
1.Бесіда
– Чим квіточки схожі?
-
Чим різняться?
-
І дорослі, і діти зовсім як наші квіти.
Подивіться
один на одного, посміхніться.
-
Чим ми схожі?
-
Чим відрізняємось?
Ми всі різні – маємо різний колір очей,
волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас
об’єднала наша школа, наш клас, навчання. Тепер ми
одна родина, один колектив. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого
класу. Саме в цю хвилину народилася наша класна сім’я.
– Діти, а
що таке сім’я?
- Де вона може проживати?
(Учитель
вивішує на дошку карту України).
Ось погляньте на карту України – це карта
нашої Батьківщини. Це Герб нашої держави, це наш жовто – синій Прапор. У
кожному куточку України – живуть родини, батьки і діти, бабусі і дідусі у місті
чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас
єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його
культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо в свою душу рідні
серцю краєвиди.
-
Хіба може
душа бути байдужою до цієї краси?
Звичайно,
ні. Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю.
2. Гра
– Зараз я прочитаю вірш з пропущеними словами, а ви
спробуйте їх відгадати і хором назвати.
На землі
великій є одна країна:
Гарна й
неповторна, мила …(Україна).
І живуть
тут люди добрі, працьовиті,
І скажу,
до речі, ще й …(талановиті).
Землю
засівають і пісні співають,
На бандурі
грають і вірші … (складають).
Щоб жила й
раділа кожна родина,
Щоб була
щаслива наша …(Батьківщина)!
– А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб
утворився віночок, який є у нашому класі. Віднині, діти, ми одна дружна сім’я.
Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з
усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне,
насичене хорошими вчинками і цікавими подіями.
(Діти стають у коло і беруться за руки.
Говорять слова за вчителем.)
Ми усі – одна сім’я,
Неповторні – ти і я!
Будемо усі дружити,
В злагоді і мирі жити.
Бо життя – це диво – казка!
В ньому є любов і ласка!
Ми прийшли у світ, щоб жити
Й на Землі добро творити!
3. Гра-екскурсія «Школа – наш рідний дім»
А
тепер ми з вами проведемо екскурсію нашою школою.( Селфі-зони).
-
Актовий зал;
-
Спортивний зал;
-
Їдальня;
-
Бібліотека.
-
ІІІ. Підсумок
– Любі першокласники, наш урок добігає кінця.
-
Що ви узнали на нашому уроці?
-
Як називається наша держава?
Тема. Я люблю свою Україну
Немає коментарів:
Дописати коментар