пʼятниця, 13 березня 2020 р.





Тема. Урок позакласного  читання.
          Робота з дитячою книжкою. Казка «Ріпка».
Мета: формувати навички читання; розвивати усне і писемне мовлення; виховувати 
           інтерес до читання книг.
Обладнання: цеглинки лего, дитяча книжка, ляльки, муляж ріпки, відео, аудіо запис
                       фізкультхвилинки
Хід уроку
І. Організаційна частина.
     Мовна розминка
а ) скоромовки;
б) чистомовки.
Рі-рі-рі: Що ти бачиш угорі?
Рю-рю-рю: Бачу ясную зорю.
Рі-рі-рі: Ще що бачиш угорі?
Ря-ря-ря: Небо синє, як моря.

    Вітерець у лісі:ш - ш –ш
    Прилетів жук: ж – ж – ж
    Заспівав комарик: з – з – з
     Проповз вуж: с – с –с
     Подуйте на кульбабку
    Цуцик гарчить р – р – р.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Загадки
На городі виростала,  сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,  великою стала.
Став тут дід усіх гукати та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви встигли відгадати? («Ріпка»)

  Мурка за Жучку, Жучка за внучку,
Внучка за бабу, Баба за діда…
Сховалася  чіпко  велика …(Ріпка)
Сьогодні ми з вами ознайомимося із казкою «Ріпка»
 ІІІ. Повідомлення нових знань.
Назвіть головних героїв казки
1.     Звукова модель слова
Ріпка, дід, баба, внучка, Жучка, киця,мишка,
    2.  Робота з книжкою:
а) ознайомлення з книжкою;
б) слухання казки (аудіо запис)
в) словникова робота

Фізкультхвилина

3.     Робота із змістом казки.
а) читання ланцюжком;
         б) бесіда за змістом (Гра «Мікрофон»)
4.       Інсценізація казки.
5.       Редагуємо.
6.       Вправи з письма
Допиши речення. 
Головні дійові особи казки: …, …, …, …, …, … .
IY. Підсумок уроку.
       Бесіда
       Мої враження

Немає коментарів:

Дописати коментар